Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Reklamációs folyamat

Mikor hibás egy tapéta és milyen esetben vesszük vissza? 

 

1. LÉPÉS: 
Mindig vizsgálja meg a megvásárolt tekercset mielőtt bármit is kezdene vele! Több tekercs esetén kérjük ellenőrizze, hogy minden tekercs azonos LOT/BATCH számmal rendelkezzen. 

 

Ha bármilyen foltot, csíkot, színbéli eltérést (lsd. fotók) talál rajta vegye fel velünk a kapcsolatot. 

         
       

2. LÉPÉS: 

Reklamáció érvényesítéséhez az alábbiakra van szükség:

                  - A vásárolt termék részletes adata, valamint a jelentkező hiba pontos leírása
                  - A termék vásárlásának időpontja és annak pontos helye (webáruházból való rendelés esetén a vásárlás visszaigazolásáról Önnek küldött email-ünk,
                    amennyiben ez az Ön számára még elérhető 
                   email fiókjában)
                  - Bizonyító értékű fényképek vagy videó készítése és csatolása az írásos garanciaigény beadásakor (a teljes tekercsekről készüljön a fotó, illetve több
                    tekercs esetén az összes tekercs szerepeljen a 
                     képen címkéjével együtt)
                  - A tapétatekercs címkéje a tapéta azonosításához
                  - Amennyiben készült számla, azt is mellékelni kell

 

 

A Majidi Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a benyújtott reklamációt megvizsgálja és továbbítsa a termék gyártója felé, aki az esetet felülvizsgálja és elbírálja. Amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyul, akkor a Majidi Kft. a vásárló döntése alapján vagy visszatéríti a vételárat, vagy a hibás terméket újra cseréli.


Az árucikkek cseréje:

Ha az Ön által vásárolt árucikk valóban hibásnak bizonyul a garanciális igény írásos beadását követő felülvizsgálat során, akkor a Majidi Kft díjmentesen kicseréli a terméket.
Ha a tapétát elkezdték felhelyezni a falra és az esetleges termékhiba csak ekkor volt észrevehető, a garanciális igény és a csere csak abban az esetben érvényesíthető, ha:

• maximum 3 csík, azaz 1 tekercs került leszabásra és felhelyezésre
• a hiba észlelése után azonnal abbahagyták a tapétázást
• írásban, fényképeket is mellékelve továbbításra került a Termékreklamációs adatlap a Majidi Kft.valamely e-mail címére
• a gyártó felülvizsgálata során kiderül, hogy a kárigény helytáll
• a nem felhasznált tekercsek eredeti csomagolásban és épségben visszakerültek a Majidi Kft. raktárába vagy kiállítótermei egyikébe


A termék kiszállítása során keletkezett sérülések felülvizsgálatához kérjük írásos formában továbbítsa:

• a futárszolgálat által készített jegyzőkönyv másolata
• a kitöltött Termékreklamációs adatlap
• bizonyító értékkel bíró fényképek